Цензор.НЕТ

10.10.18 11:41

"Кримське прокляття" працює безвідмовно

От скільки ж разів треба повторювати українським морякам: перед тим, як найматися на судно - перегляньте, чи є воно в нашому "кримському чорному списку" (тут: https://www.blackseanews.net/read/130665) !!!

Моніторингова група "Майдану закордонних справ", "Інституту Чорноморських стратегічних досліджень" та BlackSeaNews повідомляє: Вночі з 9 на 10 жовтня 2018 на якірній стоянці в Азовському морі у Керченської протоки тріснув корпус на старому 41-річному колишньому "Волго-Балт 201", а нині турецькому суховантажному судні NILA (IMO: 8230314, MMSI: 671696000, Call Sign: 5VEA7, Flag: Togo [TG], Deadweight: 3637 t, Length Overall x Breadth Extreme: 114m × 13m Year Built: 1977).

Почала поступати вода, 7 з 11 членів екіпажу зняли, зараз іде у супроводі буксиру "Меркурий" до порту Кавказ або Керч (карта 1). На судні більш 3 тисяч. тон. вугілля з російського порту Азов до турецького Гіресун. Кажуть, що з 11 членів екіпажу, 10 - з України, 1 - з Азербайджану.

Але ми зараз не тільки про те, що "волго-балти" у такому віці це потенційний потопельник.

Це судно з 2014 року знаходиться в кримському "чорному списку" порушників. Під тодішнім ім'ям SEASHELL заходив до Севастополя 25.06-01.07 2014 року, вантажив металобрухт в Інкермані на Туреччину (карта 2). Управлявся він тоді одеською компанією - MD SHIPPING CO - Ship manager/Commercial manager 06/2010 - doroga Lyustdorfskaya 172/2, Odessa, 65113, Ukraine, формальний власник - SEASHELL SHIPPING LTD-BZE Registered owner 06/2010. І одразу попав до "чорного списку". Моряки по більшості знають, що в таких суден погана карма... Сайти з працевлаштування моряків теж наші "чорні списки" републікують. Перевір!! - ні...

Зараз в цього судна інший власник - Registered owner CAPRICA SHIPPING & TRADING LTD Care of Armada Denizcilik ve Gemi Kiralama Ticaret Ltd (Armada Shipping & Chartering Ltd) , Ergener is Hani, Daire 14, Kat 3, Halitaga Caddesi 24, Osmanaga Mah, Kadikoy, 34710 Istanbul, Turkey.

Та й до портів окупованого Криму воно заходило лише один раз. Але... "кримське прокляття" - воно дуже сильне. Маємо вже немало тих, хто потонув...

І ще одне. Окремий привіт Регістру судноплавства України. Його працівники досі не викреслили з Регістру судно-порушник законів України...

А на фото пароплава (фото 3) можна побачити ознаки характерної хвороби "волго-балтів" - зворотний вигин корпусу по довжині (просідає важка кормова частина, судно стає дугоподібним і врешті-решт корпус ламається або біля надбудови, або посередині

Смотреть комментарии → ← Назад в рубрику