Цензор.НЕТ

21.11.18 09:55

22 листопада - акція проти мародерства маршруточників Київщини

Перевізники Києво-Святошинського району втретє впродовж року підняли ціни на проїзд. Вони переконують нас в тому,  що для підвищення є обґрунтовані підстави. Але насправді усе якраз навпаки. Ми вважаємо, що вартість проїзду має не зростати,  а зменшуватися. І ось чому:

1. На києво-святошинському напрямку сьогодні і без того найвищі ціни на проїзд принаймні в Києві та області,  а можливо, що і в усій Україні. Нижче наведено порівняльні цифри, які свідчать: щоб урівняти тарифи з існуючими сьогодні - наші перевізники мають ЗНИЗИТИ ціни на 2-3 грн,  а не піднімати.


Арифметика тут проста:

Маршрут №718 – 13.5 км, 18 гривень. Тариф – 1.33 паскм (вартість перевезення пасажира за кілометр шляху)

Маршрут №721 – 14 км, 18 гривень. Тариф – 1.29 паскм

Маршрут №301 – 12 км, 18 гривень. Тариф – 1.50 паскм (в них у паспорті маршрута стоїть 16 км, але насправді вони не доїжджають до “Ашану” на Берковцях і реальна протяжність маршрута – 12 км)

Маршрут №716 – 12 км, 18 гривень. Тариф – 1.50 паскм


В той же час, для порівняння:

Машрут №188 – Симиренко – м. Нивки – 12.1 км – 7 гривень. Тариф – 0.58 паскм

Маршрут №320 м.Лісова – с.Погреби – 17 км, 8 гривень  - 0.47 паскм

Маршрут №389 Гостомель – Академмістечко – 26 км, 17 гривень - 0.65 паскм.

Маршрут №373 Святошин – с.Копилів – 40 км, 15 гривень -  0,37 паскм

Цей ряд можна продовжувати безкінечно. Здається, вже зараз, до підвищення, проїзд ВСЮДИ дешевший, ніж у Вишневому.


2. Перевізники аргументують зростання цін підвищенням вартості нафтопродуктів. Проте у всьому світі нафта дешевшає,  але ніхто і ніколи не чув, щоб внаслідок цього перевізники синхронно знижували ціни.


3. Перевізники в більшості своїй використовують транспорт, що їздить на газі,  а не на бензині. Газ, як відомо, коштує дешевше. Але розрахунки вартості проїзду робляться на основі ринкової роздрібної ціни на бензин марки А-95. Відтак це ще одне джерело заробітку людей,  що контролюють маршрути. А разом з ними «заробляють» і чиновники, які закривають очі на ці махінації.


4. Якість обслуговування пасажирів залишається вкрай низькою. Можна бути впевненим,  що жодна копійка надходжень з підвищення цін не буде витрачена на цю статтю видатків. Люди і далі їздитимуть на вщент роздовбаних маршрутках,  але за більші гроші.


5. Деякі маршрути взагалі в реальності є коротшими,  аніж на папері з розрахунками. Маршрутники не доїжджають до кінцевих зупинок,  бо там мало пасажирів, а тому собівартість кілометра дороги для споживачів послуги перевезення стає ще вищою.


В таких умовах ми вимушені виходити на акції протесту. Ми хочемо, щоб нас почули. Для нещодавно призначеного голови Київської ОДА Терещука це буде хорошим іспитом на готовність захищати інтереси жителів області.


Смотреть комментарии → ← Назад в рубрику