Цензор.НЕТ

26.03.19 20:39

"Феномен Зеленського"

Здається, ніхто не аналізував феномен Зеленського з точки зору транзакційного аналізу, запровадженого у психології Еріком Берном ("Ігри, в які грають люди").

Берн визначає три "Я-стани" особистості: Батько, Дорослий та Дитина (не буду переказувати книгу для тих, хто не читав).

Майже всі кандидати формують політичний образ Батька чи Матері і з цієї вершини звертаються до виборця як до Дитини ("Я вас захищатиму, турбуватимусь, забезпечуватиму тощо").

Зеленський першим звернувся з позиції Дитини до Дитини ("Зробимо їх разом!" та інші подібні гасла), і це виявилося абсолютно новим словом в українській політичній рекламі, вигідно відрізняючи таке послання від інших, зажованих та однакових.

Ніхто з кандидатів не звертається як Дорослий до Дорослого ("Кров, важка праця, сльози і піт", казав Черчилль).

(Вищенаведений текст не містить жодних оцінок особистостей, програм чи перспектив жодних кандидатів, а оцінює виключно політичну рекламу, розроблену їхніми штабами. Так само текст не містить агітації за чи проти якихось кандидатів.)

Смотреть комментарии → ← Назад в рубрику