Цензор.НЕТ

26.03.19 21:51

«Прийшов, побачив, не переміг» - Юрій Тимошенко.

«Прийшов, побачив, не переміг» - Юрій Тимошенко.

Сьогодні політичні технології досягли такого рівня, що перемогу на виборах з більшою ймовірністю отримає не чесніший, порядніший чи харизматичніший кандидат, а той, хто використає більший комплекс політичних технологій перед виборами. Більшість технологій насправді може виявитися старим і затертим до дірок шаблонами, які не раз застосовувалися в інших виборчих кампаніях або PR-проектах.

Проте, більшість виборців навряд над цим задумувалися хоч раз. Свій остаточний вибір вони  роблять  «за покликом серця» та інтуїтивно, майже ніколи не читаючи предвиборчої програми того чи іншого кандидата.

Навіть широковідомі старі політтехнології працюють ефективно. Та й «терміну придатності» для методів маніпуляції масовою свідомістю просто не існує. Одним з таких методів є створення Клонів опонента. Це досить результативна технологія, яка допомагає обійти конкурентів в боротьбі за депутатський мандат, крісло мера або як у нашому випадку - Президента. За допомогою технічних кандидатів можна  провести в виборчі комісії своїх представників, які насправді будуть працювати на іншого кандидата – це одна з причин, чому на виборах 2019 року  в україні зареєструвалося більше 40 кандидатів у президенти.

«Люди охоче вірять тому, що хочуть бачити» - Гай Юрій Цезар. За схожим принципом почала діяти і Банкова, висуваючи своїх технічних кандидатів.

Кожен зареєстрований кандидат, реальний  або технічний , має ефірний час, який він може використати для відкритої чи завуальованої критики та агітації «за» чи «проти» інших кандидатів. Квота, яка виділяється на телевізійні ефіри технічні кандидати витрачають не на просування власних ідей, а на критику чи підтримку ідей своїх суперників чи «начальників».

Для прикладу можемо взяти перевиборні лозунги Сергія Капліна про зниження ціни на газ в 4 рази, яка спрямована на відбирання голосів у Юлії, яка стверджує, що знизить ціну на газ лише в 2 рази.

Також основний кандидат не може витрачати увесь свій ефірний час на критику опонентів, він повинен більше пропагувати свою політичну програму та ідеї. Проте, займатися нищівною критикою опонентів та відкрито використовувати компромат  може технічний кандидат, який не боїться забруднити репутацію, саме це і робить  Юлія Литвиненко.

Так у президентських виборах приймає участь Юрій Тимошенко, який є повним тезкою Юлії Тимошенко – фаворитки президентських виборчих перегонів.

Не викликає сумнівів, що ця особистість стала Народним Депутатом та кандидатом в Президенти не через власні заслуги, а через брудні ігри політтехнологів, чиєю ціллю є Юлія Тимошенко.

У ЗМІ не раз можна було почути про скандал з підкупом кандидата в Президента Тимошенка. Та на цьому все не закінчилося. Він будучи військовослужбовцем почав закликати народ мобілізуватися на захист батьківщини. Такі плакати можна побачити в місті Костянтинівка Донецької області, де люди більш за все стомилися від війни, а дехто навіть втратив своїх близьких.

Крім цього, є й інші плакати з написами «Запровадити візовий режим з Росією», або «Залишити ринкові ціни на газ» -  те, проти чого багато населення виступало та виступає. Звичайно, що такі тези мають на меті лише роздратувати населення. Повного ж імені на жодному плакаті не має, він обходиться прізвищем з ініціалами, які повністю збігаються з ініціалами Юлії Тимошенко.

Не викличе здивування, якщо схожі плакати з написами «Залишимо Крим Росії» чи «Помиримося з нашими сусідами»  з’являться по всій території України, або у містах, де такі заклики сприймаються населенням найболючіше.

Крім того, що це носить маніпулятивний характер, це ще й не законно, адже вводить людей в оману. Згідно ст.59  Законом України «Про вибори Президента України» на всій політичній рекламній продукції мусить бути вказано на чиє замовлення виготовлена реклама. Проте, дана інформація на плакаті такого дрібного розміру, що її неможливо прочитати.

Будь які політичні технології зможуть допомогти кандидатові, якщо їх використовувати комплексно та системно. Всі технології Юрія Тимошенко зводяться до дискредитації Юлії Володимирівни. Така тактика, як і компроментуючі матеріали навряд чи зможуть допомогти тому чи іншому кандидатові, але це гарантовано зменшать кількість виборців на дільницях в день голосування. Враховуючи, що явка на виборах в Україні і так досить низька, ситуація з плакатами Юрія Тимошенко повинна бути під контролем правоохоронних органів.


Смотреть комментарии → ← Назад в рубрику