Цензор.НЕТ

31.03.19 19:20

ЦВК хоче повторити події 2004 року

Фальсифікації на президентських виборах розпочалися задовго до самих виборів. Так ЦВК будучи адміністративним ресурсом в руках діючого Президента  порушила основний принцип пропорційного розподілу посад в ОВК.

Згідно офіційної інформації на сайті ЦВК, серед кандидатів на пост Президента України, які забезпечили 100% представництва у складі ОВК, а це 199 членів ОВК, найбільшу квоту  у комісіях отримали люди Президента Порошенка. Так 25 представників Порошенка розділяють між собою посади 12 голів ОВК, 6 заступників голів ОВК та 7 секретарів ОВК.

Важливу роль у даній схемі мають представники технічних кандидатів. Так представники нікому невідомого Петрова зайняли також 25 керівних посад у ОВК , а від Юлії Литвиненко  - 22 керівні посади (6 голів, 8 заступників голів та 8 секретарів). Всього це 72 представники від трьох кандидатів, з яких насправді всього один має Президентські амбіції. Хоча вищезазначені- це не єдині технічні кандидати, не забуваймо про повного тезку Юлії Тимошенко Юрія Тимошенко, Іллю Ківу та ряд інших кандидатів, чиї імена виборці вперше прочитають взявши в руку бюлетень.

У цей же час опозиція, серед якої декілька цілком можливих претендентів на Президентську посаду, а не технічні,  зайняла всього  68 керівних посад у ОВК. Так Юлія Тимошенко має 20 представників у ОВК (6 голів, 7 заступників голів та 7 секретарів ОВК), Сергій Тарута , Олександр Вілкул  та Олександр Гриценко – по 16 представників кожен.

Відтак , дані факти вказують на порушення принципу пропорційності Центральною Виборчою Комісією. Це призводить до суттєвого дисбалансу та порушення основних принципів виборчого права та ст.2 ЗУ « Про Центральну виборчу комісію». Не варто наголошувати, що принцип пропорційності порушений і при дотриманні частки у кожній категорії керівних посад.

Розподіл керівників у ДВК також здійснювався з  порушеннями. Так представниками ДВК від Порошенка діставалися  дільниці з великою кількістю виборців, а опозиційним представникам - з кількістю виборців в рази меншою.

Також існує технологія фальсифікації, коли існують аномальні будинки або квартири у яких зареєстровано десятки, а то і сотні мешканців за однією адресою. Зазвичай такі місця стихійної реєстрації  робили для переселенців, яких і слід простив з місць реєстрації, або для людей з невизначеним місцем проживання, які навряд чи з’являться на виборах 31 березня.

Таким чином створюється прецедент для фальсифікації. Адже такі люди можуть складати левову частку у виборчому списку.  Так у певний час при провокаціях, відсутності  пильності у спостерігачів чи підкуплених  членах  комісії  можна підмінити списки виборців, підкинути бюлетені та підмінити протоколи спостерігачів та комісії, особливо, якщо комісія сформована з прибічників одного кандидата та його технічних «опонентів».

Така ситуація може призвести до повтору подій 2004 року, коли ЦВК очолюване Сергієм Ківаловим займалося фальсифікацією виборів та підтасуванням результатів голосування. Громадськістю, міжнародними спостерігачами та правоохоронними органами повинні бути  прийняті величезні зусилля щоб не допустити керівництвом УВК та діючою владою зловживань під час виборів.


Смотреть комментарии → ← Назад в рубрику