Цензор.НЕТ

10.09.19 11:54
Редакция Цензор.НЕТ может не разделять позицию авторов. Ответственность за материалы в разделе "Блоги" несут авторы текстов.

Медіа-зірка Андрія Портнова?

портнов

Повернення в медійне поле відомого та неоднозначного потітика та юриста Андрія Портнова пройшло швидко та широко. Тим цікавіш вивчити – які саме ЗМІ долучилися до обговорення пана Портнова? Спойлер: усупереч інтуіції, це зовсім не ті медіа, що орієнтовані на власників з оточення Віктора Януковича.

В свій топ-місяць (липень) охоплення згадок про АндріяПортнова на ТБ та в Інтернет-ЗМІ склало 14 млн контактів, що виводить його на 33 місце серед ключових політичних персон. При цьому в Інтернет-ЗМІ він за липень був на 11 місці за охоплення. На ТБ Портнов був на 38 місці за охопленням.

Інтернет: нерівний графік

Нерівність графіка пояснюється тим, що травень активний через перші справи проти Петра Порошенка. А липневий пік зявився через допит Порошенка в ДБР.

Таким чином, саме атака на екс-Президента стала двигуном популярності Портнова. Згадки за охопленням в Інтернет-ЗМІ разом із Порошенком та без нього. Спільні згадки в Інтернет-ЗМІ складають 67%.

Згадки за охопленням в Інтернет-ЗМІ разом із П.Порошенком та без нього

А ось топ видань, що тиражували новини про Портнова, виглядає дивним.

ТБ: стабільне зростання

На відміну від онлайн-медіа, зростання охоплення Портнова на телебаченні є впевненим та постіним.

Вимірювання ж по каналам ще дивніше. Найбільше до висвітлення діяльності Портнова долучився саме 5й канал! Який пов'язаний з Порошенко.

Характерно, що і 1+1 і ICTV не надто комплементарні до Портнова. Називають його одіозним соратником Януковича та висвітлювали протест проти його викладання в КНУ ім Т.Шевченка. На 1+1 було лише 3 сюжети про справи в ДБР за заявами Портнова.

Як відомо, поганого піару не буває. Протягом лише кілької місяців політик, ім’я якого довгий час було у забутті, вийшов на рівень національних політичних гравців. При чому підвищити впізнаваність йому допомагають не стільки медійні сили союзників часів ПР, але в тому числі і медійні ресурси опонентів. Медійні бренди мають спочатку побудувати знання, потім – довіру. Схоже, рівень формування знання Аднрій Портнов проходить більш ніж вдало.

Смотреть комментарии → ← Назад в рубрику