Цензор.НЕТ

31.08.08 14:32

ГОРІЛКА «ХОРТИЦЯ» ПІДКОРИЛА АМЕРИКУ

Горілка «Хортиця» перемогла в Міжнародному Дегустаційному Конкурсі в Сан-Франциско.

ГОРІЛКА «ХОРТИЦЯ» ПІДКОРИЛА АМЕРИКУ

Як повідомили УНІАН в прес-службі ТМ «Хортиця», цього року конкурс світового масштабу зібрав учасників шести континентів, які представили на суд професійного авторитетного журі 700 зразків алкогольних напоїв (серед яких «Absolut», «Smirnoff», «Finlandia» і інші всесвітньо відомі бренди).

У повідомлення зазначається, що до суддівської колегії увійшли такі впливові і авторитетні експерти, як видавець і письменник «The Spirits Journal» Пол Пакульт, журналіст алкогольної рубрики журналу «Esquire» Девід Уондріч та консультант по винах і міцному алкоголю Марк Боварі. Крім виробників на конкурс неодмінно з`їжджаються найбільші закупники в алкогольній галузі.

За словами директора Міжнародного Дегустаційного Конкурсу Ентоні Діаза Блю, суддівська колегія, відзначає щорічне зростання і прагнення до розвитку серед виробників.
У повідомлення зазначається, що всі зразки продукції ТМ «Хортиця», представлені на конкурсі в Сан-Франциско, були нагороджені медалями. За всю історію конкурсу, горілка «Хортиця» стала єдиним учасником з України, що завоював таку кількість нагород.

Золоту медаль Міжнародного Дегустаційного Конкурсу одержала горілка «Хортиця - Класична». Срібло у ТМ «Хортиця – Срібна прохолода» і ТМ «Хортиця – Платінум». Бронзова медаль у ТМ «Хортиця - Перцева з медом пекуча».
Такий успіх може повноправно називатися міжнародним проривом року.

Міжнародний Дегустаційний Конкурс в Сан - Франциско найбільший на північноамериканському континенті і найавторитетніший в світі конкурс щорічно збирає професіоналів і знавців алкогольної галузі для дегустації кращих алкогольних напоїв.

Участь в нім відкриває алкогольним виробникам широкі можливості для просування своєї продукції по всьому світу. А переможці конкурсу автоматично одержують усесвітню популярність і прямий доступ до найпривабливіших ринків.
Раніше Україна вже брала участь в цьому конкурсі, але по-справжньому приголомшуючого успіху добилася лише цього року, коли серед зразків-конкурсантів вперше з`явився лідер українського алкогольного ринку - горілка «Хортиця».

← Назад в рубрику