Цензор.НЕТ

18.05.18 17:38

Реконструкція Шулявського моста затягується через опір авторів "бракованого" проекту

Щоб гарантувати безпеку киян і нормальний рух транспорту, розв'язка на перетині проспекту Перемоги з вулицею В. Гетьмана (Шулявський шляхопровід) вимагає якнайшвидшої реконструкції.

Однак роботи ще не розпочаті внаслідок складної формальної процедури, а також опору авторів альтернативних проектів, які були відхилені в силу об'єктивних недоліки у відкритому і публічному конкурсі, повідомили в прес-службі КМДА.

Реконструкція Шулявського моста затягується через опір авторів бракованого проекту 01

"У березні 2017 року для подальшої розробки містобудівна рада визначила чотири варіанти реконструкції, а в листопаді таких проектів залишилося лише два, і Дирекція замовила експертизу ТЕО варіантів реконструкції транспортної розв’язки: Варіанту №1 (штучні споруди) та Варіанту № 2  (сталева ортотропна плита)", – заявив керівник КП "Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва" Максим Калінін.

"Критерії відбору були чіткими та об’єктивними. Проект мав бути найбільш швидким у реалізації, для гарантування безпеки киян. По-друге, проект мав бути найбільш фінансово раціональним для міського бюджету, по-третє він повинен передбачати найкращі шляхи для перенаправлення трафіку під час будівництва", – додав він.

Максим Калінін нагадав, що до кінця листопада того ж року експерти віддали перевагу Варіанту №1, який мав найкоротший реальний термін реалізації – протягом 17,5 місяців – та найменшу вартість. Крім того, цей варіант не передбачав закриття руху проспектом Перемоги, і новий шляхопровід у напрямку вул. О. Довженка – вул. В. Гетьмана матиме 6 смуг руху, що на 2 смуги більше порівняно з варіантом трирівневої розв’язки.

"У той же час, незважаючи на об’єктивно вищу вартість, набагато більший термін реалізації та численну кількість технічних недоліків, автори Варіанту №2 почали нав’язувати місту дефективний варіант, використовуючи засоби піару, постійно гальмуючи старт реконструкції численними публічними петиціями", – пояснив Максим Калінін.

У Дирекції впевнені, у разі, якщо реалізація затвердженого проекту знову відкладуть, то початок робіт із реконструкції транспортної розв’язки буде відтермінований на невизначений строк.

Дивитися коментарі → ← Назад до рубрики