У поліції спростували 4 міфи про радари TruCam, якими лякають водіїв. ФОТО

44648 117
У поліції спростували 4 міфи про радари TruCam, якими лякають водіїв. ФОТО

Заступник начальника департаменту патрульної поліції Олексій Білошицький прокоментував 4 основні "страшилки" про TruCam, якими панікери лякають водіїв.

Про це він написав у Facebook, повідомляє Цензор.НЕТ.

Чутки 1. Поліцейські за допомогою ефекту косинуса та поправочного коефіцієнта впливають на точність вимірювання.

Правда:

Дійсно, раніше (до наших часів), щоб мінімізувати ефект косинуса під час роботи з лазерним вимірювачем швидкості TruCAM, вносили зміни до налаштувань поправочного коефіцієнта приладу.

Але для того щоб прибрати можливість зловживання й автоматизувати процес було оновлено програмне забезпечення TruCAM і поліцейський вже не має можливості вносити зміни до налаштувань поправочного коефіцієнта. Прилад самостійно й автоматично визначає поправочний коефіцієнт (відстань до дороги).

Чутки 2. TruCam не сертифікований і ... взагалі контрабанда

Правда:
Цей прилад отримав сертифікат затвердження типу засобів вимірювальної техніки від 29.08.2012 № UA-MI/1-2903-2012. Відповідно, на підставі позитивних результатів державних приймальних випробувань, Міністерством економічного розвитку і торгівлі України затверджений тип вимірювальної техніки "Вимірювач швидкості автотранспортних засобів лазерний LTI 20/20 TruCAM", який було зареєстровано в державному реєстрі засобів вимірювальної техніки за номером У3197-12.
Чинним законодавством не передбачено повторного проходження даної процедури для приладів, які вже були завезені на територію України та введені в експлуатацію.
Крім того, такої процедури як "сертифікація" взагалі вже не міститься в нормах чинного законодавства України.

У поліції спростували 4 міфи про радари TruCam, якими лякають водіїв 01

Чутки 3. TruCam не пройшов повірку.

Правда:

Всі прилади, що використовують, пройшли повірку.
Міжповірочний інтервал для TruCAM визначено Переліком засобів вимірювальної техніки, типи яких затверджені на підставі результатів державних приймальних та контрольних випробувань і міжнародних договорів України затвердженим наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 05.04.2012 N 437 і становить 1 рік.
Проведення повірки передбачено Порядком проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та оформлення її результатів затвердженим наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 08.02.2016 № 193.

У поліції спростували 4 міфи про радари TruCam, якими лякають водіїв 02

Чутки 4. Патрульні будуть ховатися в кущах і повернення ДАІ!!!

Правда:
Всі прилади використовуються максимально відкрито:
- Опублікована карта, з нанесенням ділянок використання;
- Стоять попереджувальні знаки;
- Стоїть службовий автомобіль на синіх проблискових маячках.

8 жовтня в Україні в місцях концентрації дорожньо-транспортних пригод та на аварійно-небезпечних ділянках доріг міжнародного значення патрульні поліцейські почали використання засобу контролю за дотриманням водіями встановлених швидкісних режимів - пристроїв вимірювання швидкості TruCam.

TruCAM - лазерний вимірювач швидкості, оснащений режимом відеофіксації. Основна відмінність приладу "Візир" і йому подібних - він використовує не радіохвилю, а світловий промінь - лазер, який дозволяє зафіксувати перевищення швидкості конкретного автомобіля в потоці транспорту на відстані, що перевищує кілометр.

Відомості про дату, час і місце розташування (координати) автомобіля, які видає TruCAM, автоматично надходять через вбудований в прилад GPS-приймач. Початок фіксації порушення можливий на відстані до 1200 метрів.

Під час роботи в автоматичному режимі (з триноги або з боксу) у разі перевищення транспортним засобом ліміту швидкості автоматично робиться фотознімок з відстані близько 70 метрів з фіксацією швидкості, відстані, дати, часу і координат. При цьому максимальне накопичення становить до 40 тисяч фото або 16 тисяч відеороликів порушень на одну флеш-картку. В автономному режимі від акумулятора прилад може працювати до 15 годин.

Дані вимірювання захищені від видалення та модифікації, адже проводиться опломбування флеш-картки, а також виконуються відповідні протокольні процедури, пов'язані з обігом і зберіганням носіїв суворої звітності.

У поліції спростували 4 міфи про радари TruCam, якими лякають водіїв 03
У поліції спростували 4 міфи про радари TruCam, якими лякають водіїв 04

Топ коментарі
+12 Вилль
А вот я не вижу смысла в этом стационарном. Нужно каждый раз точки менять, ибо быдло за рулем будет знать эти стационарки и сбавлять ход, а потом гнать и людей сбивать да аварии устраивать.
показати весь коментар
18.10.2018 15:48
+10 VOLVO XC 70
у меня несколько вопросов ПОЛИЦИИ Украины
1. Будут ли полицейские показывать документ и пломбировку что прибор прошел меж-проверочный стандартизации и метрологии интервал-что гон допущен к дальнейшей эксплуатации? или будет пресловутая Презумпция правоты полицейского..?!
2. Момент вот сказано что 1200 метров и прибор может засекать авто.но как быть на участках дороги с разным режимом скорости например 1200 из которых- 800 метров скорость разрешена 60 км-час, а уже на ином участке 400, метров где перед этим установлен знак по скорости ограничения 40 км-час. и тебя засекли 1200 метров на скорости 55 км-час. и останови в зоне уже действия знака 40 км-час будут автоматом впаривать нарушения и составлять Протокол и все остальное??!! как быть в такой ситуации??!! будут ли Приняты Приказ МВД где четко по- шагово будет прописано как именно и правильно применять прибор фиксации скорости например на криволинейных участках дороги, спуске вниз, иногда машина может и превысить скорость на спуске не по умыслу водителя а по факту,законам физики и конкрентной дорожной ситуации, МВД запретит такие проверки на таких участках дорог с сложным рельефом местности, криволинейными , с наличием поворотов, сужений, будут ли фиксировать скорость на так называемых примыкающих полосах-полосах разгона..
кстати у меня вопрос а как с погрешностью и какие параметры погрешности при ливне, снегопаде, наледи, снег с дождем, грозе, при сильном нагрева асфальта при наружной температуре воздуха + 35-45 градусов и при морозах минус 10-15-20 градусов.. тумане..дымке лазер штука хорошая но на него влияет банальный дым от костра или пожара.. или смог на автотрассе из- за дымящих дальномеров...
показати весь коментар
18.10.2018 15:42
+9 des_104
щас придёт Igor L и расскажет про трукамы на беспилотниках.
показати весь коментар
18.10.2018 15:36