Цензор.НЕТ

28.12.18 08:16

Акцію в пам'ять про жертви Голодомору "Непораховані з 1932-го" провели в Ізраїлі

Студенти Української академії лідерства відкрили в Ізраїлі 30 ресторанних точок під гаслом "Uncounted since 1932", у яких перехожі могли скуштувати лише одну страву - суп із хвої, кори та шишок. Акції одночасно відбулися як у великих містах, так і в малих містах - Тель-Авіві, Беер-Шеві, Єрухамі, Керен-бен-Зімбрі, Суфі, Цфаті та інших.

Акцію в пам'ять про жертви Голодомору "Непораховані з 1932-го" провели в Ізраїлі

Як передає Цензор.НЕТ, про це повідомляє Радіо Свобода.

Цей суп – одна з небагатьох страв, що була доступна українцям під час штучного голоду 1932–1933 років, організованого радянською владою. Рецепт супу взяли зі спогадів очевидців, які пережили Голодомор. Для приготування використовували хвою, кору та шишки – те, що було доступне українцям у роки голоду. Акція "Uncounted since 1932" привертає увагу перехожих незвичною подачею і відчуттям співпережиття, що виникає після куштування страв, кажуть організатори і перехожі.

"Ми проводимо таку акцію вже втретє, щоб розповісти всьому світові про трагедію українського народу. Попередні такі акції в Тель-Авіві та Брюсселі справляли дуже сильне емоційне враження на перехожих. Тому цього року ми збільшили масштаб і провели одразу 30 акцій по всьому Ізраїлю – щоб охопити більше людей і розповісти про трагедію України якомога ширше. Щоб таке ніколи знову не повторилося", - розповідає Роман Тичківський, керівник Української академії лідерства.

"Я не знав, що в України й Ізраїлю є схожі моменти історії, – ділиться враженнями Аві, 25-річний мешканець Беер-Шеви. – Вражає, що про таку страшну трагедію у світі мало знають. Це жахливо, що люди мусили харчуватися такою їжею через політичні мотиви. Ми маємо зробити все, щоб геноцид не повторився більше ніколи і ніде".

"Uncounted since 1932" проводилася раніше у Тель-Авіві в Ізраїлі та Брюсселі в Бельгії й отримала сотні згадок у міжнародних ЗМІ із загальним охопленням понад 100 мільйонів людей. За це в листопаді 2018 року акція отримала три нагороди Effie Awards як одна з найуспішніших комунікаційних кампаній із України.

Дивитися коментарі → ← Назад до рубрики