Цензор.НЕТ

08.01.19 21:12

"Швидка допомога" в середньому приїжджає за 8,5 хвилин, але не завжди використовує ефективні ліки, - дослідження МОЗ

Щоб поліпшити надання екстреної медичної допомоги, потрібно оновити протоколи і створити в лікарнях спеціальні відділення.

"Швидка допомога" в середньому приїжджає за 8,5 хвилин, але не завжди використовує ефективні ліки, - дослідження МОЗ

Такими є результати незалежної оцінки якості надання екстреної медичної допомоги в Україні, повідомляє Цензор.НЕТ із посиланням на прес-службу Міністерства охорони здоров'я.

"Середній час реагування швидкої на виклик (від моменту отримання повідомлення бригадою і до першого контакту з пацієнтом) - 8,5 хвилини, в межах 10 хвилин здійснюються 56% усіх викликів, в межах 20 хвилин здійснюються 94% усіх викликів. Середній час перебування на місці події - 17 хвилин. Середній час транспортування в лікарню - 10 хвилин. 53,7% невідкладних викликів закінчилися транспортуванням до лікарні і госпіталізацією пацієнтів", - зазначили в МОЗ.

Водночас, дослідження показало, що медики "швидкої" не завжди призначають адекватне лікування.

"Препарати, які використовуються під час надання екстреної медичної допомоги, не завжди мають доведену ефективність і доцільність використання в конкретних випадках. Наприклад, найпоширеніший препарат, який застосовують при скаргах на біль у грудях, - магнезія. При цьому неефективність магнезії при гострому інфаркті міокарда, корекції серцевого ритму і позалікарняній зупинці кровообігу вже доведена вченими", - йдеться в повідомленні.

Як зазначається, вперше якість роботи екстреної медичної допомоги оцінена не за результатами паперової статистики, а під час незалежного дослідження. У кожному регіоні України впродовж 3 діб волонтери спостерігали за роботою бригад швидкої, а методологію дослідження і оцінки результатів розробили експерти ВООЗ.

За результатами дослідження співробітники Всесвітньої організації охорони здоров'я рекомендують оновити протоколи надання екстреної медичної допомоги, провести для медиків додаткові тренінги і створити в лікарнях спеціальні відділення, щоб не виникало ситуацій, коли лікарня не може прийняти пацієнта, якого привезла "швидка".

Дивитися коментарі → ← Назад до рубрики