Цензор.НЕТ

19.03.19 17:06

Перед виборами Facebook посилює боротьбу з фейковими новинами

Соціальна мережа Facebook за 2 тижні до виборів президента України стала вимагати у рекламодавців авторизації. Пости з окупованих територій банять. До травня мережа створить великий ситуаційний центр для боротьби з фейковими новинами.

Перед виборами Facebook посилює боротьбу з фейковими новинами

З 18 березня українським рекламодавцям у соціальній мережі Facebook необхідна авторизація компанії для охоплення користувачів, повідомляє Цензор.НЕТ із посиланням на УНІАН.

Ці нововведення стартували за 13 днів до виборів президента України, перший тур яких відбудеться 31 березня.

Крім того, пости з окупованих Росією регіонів (Криму і ОРДЛО) баняться, хоча ці території офіційно визнані українськими.

Напередодні виборів у Європарламент, намічених на 26 травня, соцмережа створить віртуальний ситуаційний центр для боротьби з фейковими новинами. Про це повідомила одна з топ-менеджерів Facebook Тесса Лайонс, повідомляє DW.

Facebook планує організувати цілодобову співпрацю розробників програм, фахівців з обробки даних та політичних експертів. Співробітники ситуаційного центру зможуть зв'язуватися з різними державними відомствами.

Нова структура Facebook продовжить роботу і після виборів в Євросоюзі. Представниця Facebook також уточнила, що кількість людей, зайнятих у боротьбі з фейковими новинами, збільшиться з 20 000 до 30 000.

Раніше соціальну мережу Facebook звинуватили зокрема в тому, що під час президентської кампанії 2016 року вона занадто мало робила для боротьби з поширенням фейків і російською пропагандистською кампанією.

Дивитися коментарі → ← Назад до рубрики