Цензор.НЕТ

21.03.19 23:26

Фейсбук розкрив вартість пропаганди проти Гриценка на замовному акаунті "Реальний Грищ"

Соціальна мережа Facebook почала оприлюднювати інформацію про те, скільки грошей було витрачено на інтернет-рекламу кандидатів у президенти України.

Як передає Цензор.НЕТ, про це написав користувач Фейсбуку Володимир Компанієць.

Він зазначив: "Facebook продовжує відкривати інформацію щодо політичної реклами в українському сегменті. І тепер можна побачити чимало свідчень справжнього мочилова. Наприклад, як знищували рейтинг Гриценка.

16 травня 2018 року у Facebook була створена сторінка "Реальний Грищ", метою якої стало "мочилово" Гриценка. 9 липня цього ж року з’явилася ще одна аналогічна сторінка, вже з російською назвою - "Реальный Грыщ".

Після того, як Facebook зробив інформацію у частині реклами відкритою – стали відомі й особливості "роботи" цих двох сторінок. Оприлюднено інформацію щодо понад 60 постів із цих двох пабліків, які ставилися на рекламу.

В окремих випадках, на розкрутку одного поста витрачалося від 10 тис до 50 тис доларів. Зафіксовано також, що ведуть ці сторінки щонайменше 10 осіб.

Тенденції, що простежуються на основі відкритої інформації, дозволяють стверджувати: загалом на "мочилово" Анатолія Гриценка у Facebook, Youtube та Google замовники витратили щонайменше декілька сотень тисяч доларів".

Фейсбук розкрив вартість пропаганди проти Гриценка на замовному акаунті Реальний Грищ 01
Фейсбук розкрив вартість пропаганди проти Гриценка на замовному акаунті Реальний Грищ 02
Фейсбук розкрив вартість пропаганди проти Гриценка на замовному акаунті Реальний Грищ 03
Фейсбук розкрив вартість пропаганди проти Гриценка на замовному акаунті Реальний Грищ 04
Фейсбук розкрив вартість пропаганди проти Гриценка на замовному акаунті Реальний Грищ 05

Дивитися коментарі → ← Назад до рубрики