Цензор.НЕТ

27.03.19 13:08

Росія, Австралія і Нідерланди ведуть консультації у справі катастрофи рейсу MH17

Представники Нідерландів та Австралії провели в цьому місяці першу зустріч з РФ з питання відповідальності останньої за катастрофу малайзійського Boeing рейсу MH17 в 2014 році на Донбасі.

Росія, Австралія і Нідерланди ведуть консультації у справі катастрофи рейсу MH17

"Ми не можемо вдаватися в деталі процесу, тому що конфіденційність грає тут ключову роль", - цитують ЗМІ слова глави МЗС Нідерландів Стефа Блоку, сказані в Сіднеї на спільній прес-конференції з австралійської колегою Маріс Пейн, повідомляє Цензор.НЕТ із посиланням на Інтерфакс -Україна.

"Але я можу сказати таке: ми, як і раніше, віддані завданню добитися правди, справедливості і відповідальності", - додав він.

Окрім цього, С.Блок і М.Пейн заявили в середу, що після початку зустрічей із російською стороною вони досягли певних успіхів у справі встановлення відповідальних за аварію авіалайнера.

Заступник глави МЗС РФ Олександр Грушко повідомив у середу журналістам: "Були (консультації). Домовилися, що вони матимуть конфіденційний характер".

Раніше в МЗС Нідерландів заявили: "Ми все більше впевнені, що сядемо з Росією за стіл переговорів в питанні збитого Боїнга МН17". У відповідь МЗС РФ категорично відкинув можливість будь-яких переговорів з даного питання: "Росія не збирається визнавати відповідальність за катастрофу рейсу MH17".

За його словами, домовленостей щодо проведення наступної тристоронньої зустрічі поки що немає.

Нагадаємо, літак "Боїнг-777" Малайзійських авіаліній, який прямував з Амстердама в Куала-Лумпур, був збитий 17 липня 2014 року в районі Тореза (Донецька область). Унаслідок падіння загинуло 298 осіб.

Цензор.НЕТ неодноразово повідомляв про перебіг розслідування причин катастрофи "Боїнга" рейсу МН17, а також оприлюднив ексклюзивні фотографії ангара і фотографії елементів "Бук-М1-2", які фігурують у матеріалах кримінальної справи. Прокуратури Нідерландів та Австралії підготували вельми переконливу доказову базу. Зокрема, було встановлено, що елементи, які вразили "Боїнг", точно збігаються з начинкою бойової частини саме новітньої російської зенітної ракети "БУК-М1-2". Комплекс "БУК-М-1-2" був розроблений у 1997 році, поставлений на озброєння ЗС РФ у 1998-му і ніколи не поставлявся в Україну. Також незалежні експерти з Німеччини, Англії та Польщі, вивчили фрагменти уламків і склали свою думку: це частини російської ракети "БУК". Сучасна хімічна експертиза абсолютно точно встановила склад металу, виявила частки матеріалу обшивки і скла саме збитого лайнера, які пробивали ці елементи, перш ніж уразити людей.

У листопаді 2015 року Президент Петро Порошенко під час візиту до Нідерландів заявив, що Україна використовує членство в Радбезі ООН у розслідуванні трагедії "Боїнга" рейсу МН-17.

У травні 2016 року австралійська юридична фірма LHD подала позов проти Росії і російського президента Володимира Путіна в Європейський суд із прав людини (ЄСПЛ) від імені родичів жертв "Боїнга" "Малайзійських авіаліній" рейсу MH17, збитого 17 липня 2014 року над непідконтрольними Україні територіями східної частини країни. Позов, у якому РФ і В.Путін вказуються як відповідачі і який вимагає $10 млн компенсації за кожного пасажира, був поданий 9 травня.

Восени минулого року Міжнародна слідча група (JIT*) представила висновки, згідно з якими малайзійський "Боїнг" був збитий ракетою "земля-повітря" з установки "Бук", яка стріляла з району донбаського містечка Сніжне (на той час перебувало під контролем "ДНР"). Слідча група представлена ​​п'ятьма країнами: Малайзія, Нідерланди, Бельгія, Австралія, Україна. Росія від участі в спільному розслідуванні групи відмовилася.

24 травня Міжнародна спільна слідча група поінформувала, що літак рейсу MH17 над окупованою територією Донбасу 17 липня 2014 року було збито зенітно-ракетним комплексом "Бук", який належить 53-й зенітно-ракетній бригаді ППО російських ВС, яка дислокується в Курську.

Дивитися коментарі → ← Назад до рубрики